/ Aktuāli / Wolt ievieš bezkontakta piegādes – kurjeru un klientu veselībai jābūt pirmajā vietā

Wolt ievieš bezkontakta piegādes – kurjeru un klientu veselībai jābūt pirmajā vietā

wolt-covid-employee-care
Reinis Zitmanis uz 17/03/2020 - 18:54 uz Aktuāli, Aplikācijas, Drošība

Īstenojot papildu drošības pasākumus apstākļos, kad apkārt izplatās vīruss COVID-19, uzņēmums Wolt ir ieviesis papildu funkcijas. Lietotnei ir pievienota jauna poga, ar kuru norādīt, lai kurjers piegādāto pasūtījumu atstātu pie durvīm – bezkontakta piegāde. Wolt restorāniem iesaka nepārtraukt darbu virtuvēs.  

Aplikācijā papildus funkcija – “atstāj pie durvīm”

“Mēs steidzamā kārtā izstrādājām papildu funkciju, lai nodrošinātu pasūtījumu piegādi, izvairoties no tieša kontakta. Tagad lietotnē var atzīmēt, lai kurjers pasūtījumu atstāj pie durvīm, tādējādi izvairoties no personīga kontakta,” teic Wolt izpilddirektore Baltijas valstīs Liza Ristala (Lisa Ristall).

Kā skaidroja Ristala, Wolt veic visu tirgu monitoringu un ievēro oficiālo iestāžu sniegtos ieteikumus. Kā kurjeri-partneri, tā arī restorāni var paši izlemt, vai vēlas būt tiešsaistē vai nē.
“Kurjeru, klientu un partneru veselība mums ir pati galvenā prioritāte. Tādēļ mēs sekojam līdzi situācijai un cienām to kurjeru lēmumu, kuri izvēlas palikt mājās,” sacīja Ristala.

Iespēja piegādāt ēdienu uz mājām palīdzēs restorāniem pārdzīvot grūto laiku. ”Pat gadījumā, ja restorāni būs spiesti slēgt durvis apmeklētājiem, iesakām nepārtraukt darbu virtuvē un apkalpot klientus, veicot piegādes,” aicina Ristala. Bez jau minētā, uzņēmums Wolt ir nosūtījis restorāniem ieteikumus par papildu tīrības nodrošināšanu un kurjeru pieņemšanas zonas izveidi, lai samazinātu sabiedriskos kontaktus.

Saskaņā ar Eiropas Pārtikas nekaitīguma iestādes (EFSA) sniegtajiem datiem nav nekādu pierādījumu, kas apliecinātu, ka COVID-19 tiek izplatīts ar pārtikas produktu palīdzību. Partneri-kurjeri ēdienam nepieskaras, un parasti pasūtījuma saņemšana no restorāna neaizņem vairāk par dažām minūtēm, bet klientam tas tiek nodots dažās sekundēs.

Wolt no visas sirds lūdz klientus un partnerus būt pacietīgiem, jo atbalsta dienests saņem vairāk jautājumu nekā parasti. Atbildes sniegšanai var būt nepieciešams mazliet vairāk laika. Tāpat Wolt dara visu iespējamo, lai ēdiena piegāde uz mājām tiktu nodrošināta, taču tikai tādā gadījumā, ja būs radīta pilnīga pārliecība par kurjeru un klientu drošību un labsajūtu.

0 RAKSTĪT KOMENTĀRU

Sūti Mums Ziņu Šeit

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>