/ Jaunumi / WashDash – skolēnu “startup” lolojums

WashDash – skolēnu “startup” lolojums

washdash-authors
Reinis Zitmanis uz 10/12/2014 - 12:41 uz Jaunumi, Startup

Iespējamās misijas skolēnu ideja kļūst par Brain Games spēli "Wash Dash".

Piecu Latvijas skolēnu no Siguldas un Allažiem "Iespējamās misijas" vasaras nometnē izveidotā ideja pusotra gada laikā pārtapusi par galda spēli Wash Dash, kuras prototipu Latvijas spēļu uzņēmums Brain Games gada nogalē prezentēja pasaules lielākajā galda spēļu izstādē Vācijā, Esenē, kur tas ieguva starptautisku atzinību.

Ar ko Wash Dash ir īpašāka par citām spēlēm?

To nav  radījuši pieaugušie, bet gan Latvijas skolēni — Amanda Gruzdiņa, Intars Ivanovs, Dinija Diāna Miezīte, Kristiāna Strazdiņa un Elena Tavare. Un šie skolēni ir sociālā projekta The Young Can Do It dalībnieki. Sava veida jauniešu startup, kuru kopīgi izstrādātā iecere nu ir tikusi prezentēta kā prototips, ieguvusi atzinību izstādē un nu nonāks ražošanā, tātad arī veikalu plauktos.

Vēlies izmēģināt?

Vēl pirms nonākšanas tirdzniecības tīklos spēli var izmēģināt galda spēļu bodē Brain Games (plašāk pazīstama kā Ludo) Rīgā, arī uzņēmuma spēļu bodēs Tallinā, Viļņā un Tartu.

Pieci skolēni satikās Cēsīs, kur norisinājās Iespējamās misijas vasaras skolas nometne 2013. gadā. Apmeklējot dažādas nodarbības, viņi nonāca Raivja Kalniņa vadītajā Spēļu klubā, kur paralēli teorijai viņi nodarbojās ar gatava produkta — galda un pāra spēļu — prototipu radīšanu.

Ideja, ka tā varētu būt spēle ar drēbju izkarināšanu, radās Intaram Ivanovam. Citiem viņa doma iepatikās. Idejas izstrādes procesā tika iesaistīta firma Brain Games, kura vienu no jauniešu idejām, tagad zināmu kā Wash Dash, novērtēja pozitīvi un ar jauniešiem noslēdza līgumu par idejas tālāko attīstību.

Kopīgi pie tās strādājot un to attīstot tālāk, spēle ir ne tikai ieraudzīja gaismu, bet arī radīja iepatikās izstādes dalībniekiem un apmeklētājiem. Jaunieši paši atzīst, ka ar labu ideju, kopēju darbu un savstarpēju uzticēšanas ir sasniegts vairāk, nekā bija sapņots. Par katru pārdoto spēli jaunieši saņems autoratlīdzību.

Brain Games ir Latvijas uzņēmums, kas savu darbību sāka pirms 10 gadiem kā Prāta Spēles, izdodot pasaulslaveno Katanas ieceļotāju latvisko versiju. Un, iespējams, populārākā Brain Games spēle Latvijā ir Sabotieris - katru gadu tiek pārdota vairāk nekā 10 000 eksemplāru!

0 RAKSTĪT KOMENTĀRU

Sūti Mums Ziņu Šeit

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>