/ Aplikācijas / Bounce to 100 – Latvijā veidota atkarību veicinoša iPhone spēle laika īsināšanai

Bounce to 100 – Latvijā veidota atkarību veicinoša iPhone spēle laika īsināšanai

bounce100
Reinis Zitmanis uz 31/10/2014 - 14:32 uz Aplikācijas, Jaunumi, Tālruņi
Vienā dienā Zparks saņem epasta vēstuli ar relīzi par jaunu "atkarību veicinošu spēli laika īsināšanai". Ja jau tik vaļsirdīgi un patiesi tiek aprakstīta spēles būtība, tad šāda ziņa ir pelnījusi, lai to publicējam!

Spēlē Baunce to 100

Latvijā bāzēts uzņēmums SIA “Cassio Games” izstrādājis iPhone un iPad lietotājiem paredzētu mobilo aplikāciju – spēli “Bounce to 100”. Spēle pieejama bez maksas un ir ieguvusi atsaucību pašmāju lietotāju vidū.

“Bounce to 100” uzdevums ir savākt 100 punktus, par ko var saņemt īpašu pārsteigumu spēles noslēgumā. Pieejams arī “Leaderboard”, jeb labāko spēlētāju tops, kur dalībnieki var novērtēt viens otra veikumu.

Spēlētājam ir jāvada negants putniņš, kurš krāj punktus, atsitoties pret ekrāna sānu malām, taču izrādās, to paveikt nav nemaz tik viegli.

Jautājumi spēles veidotājam - Andrim Pudānam.

Tomēr man likās, ka šādi jaunieši ir pelnījuši arī pāris jautājumus, lai mēs noskaidrojam kā viņiem ir veicies veidojot spēli, cik laika tas ir prasījis un kādas ir ambīcijas piesātinātajā mobilo lietotņu tirgū, vēl jo vairāk, ja runājam par spēlēm.

Kādēļ izvēlējies tieši iPhone un iPad, vai Androīdiem arī plāno?

Izvēlējos iOS tamdēļ, ka šajā vidē ir labākas biznesa iespējas - cilvēki, kas lieto Apple produkciju, ir vairāk pieraduši iegādāties mikromaksājumus, nekā Android vidē. Tas gan nenozīmē, ka neplānojam spēli pārveidot arī Android lietotājiem - tieši otrādi. Drīzumā izstrādāsim arī šādu versiju.

Kur smēlies spēlei iedvesmu?

Iedvesmu smēlos pēdējā laikā populārās time-killer spēlēs - samērā vienkāršās iPhone spēlītēs, kurās svarīga spēlētāja veiklība un koncentrēšanās. Tad nu nolēmu uztaisīt savu variantu.

Vai pats visu veidoji vai tev ir komanda un cik ilgi tapa šī spēle?

Spēle no idejas līdz realizācijai tapa 6 mēnešos. Mākslinieku un programmētāju autorcējām no malas, bet paši ar biznesa partneri vadījām visu projektu no idejas līdz bagu testēšanai.

Vai mērķēsiet arī globālajā tirgū? Kā vērtē konkurenci?

Šobrīd ir tā saucamais Soft launch - spēli izlaidām vien Latvijā un pāris nelielās valstīs, lai testētu spēlētāju atsaucību, uzvedību, mārketinga rīku efektivitāti u.c. faktorus.
Pēc tam laidīsim globālajā tirgū. Grūtību, protams, ir daudz, jo konkurence ir ārkārtīgi liela. Nepietiek vien ar labu spēli - ir nepieciešamas lielas mārketinga investīcijas un, protams, arī veiksme. Esam vienojušies ar sadarbības partneriem, kuri palīdzēs reklamēt mūsu spēli, ievietojot mūsu bannerus savā aplikācijā.

Protams, neiztrūks arī spēles video

0 RAKSTĪT KOMENTĀRU

Sūti Mums Ziņu Šeit

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>