Veselība ir personiska
Šīgada IFA Globālajā preses konferencē, kas norisinājās Lisabonā, PHILIPS iepazīstināja ar savu redzējumu rītdienas sadzīves ierīcēm, veselības un veselīga dzīvesstila inovācijām.
Philips ir ievērojami mainījies pēdējos gadu desmitos.
Uzņēmums ir ievērojami mainījies pēdējos gadu desmitos. Tie vairs nav tikai atskaņotāji vai blenderi, bet uzņēmums ir nopietni sevi pieteicis veselības aprūpē, apgaismojumā un kulinārijā. Un veselība ir personiska. Mēs redzam, ka vairumā valstu veselības aprūpe šobrīd izjūt ievērojamu sabiedrības un dažādu organizāciju spiedienu, lai veselības aprūpe, ko šodien var piedāvāt valsts un privātās iestādes, attīstītos, ietu līdzi laikam un izmantotu šodien pieejamās tehnoloģijas un zināšanu bāzi. Protams, pamatā, tam ir nepieciešami finanšu līdzekļi - tas ir, iespējams, visbiežāk citētais arguments.
Iepriekš minēju, ka veselība ir personiska..
Kā mēs to saprotam? Indivīds tehnoloģiju laikmetā sāk pats meklēt dažādas iespējas uzlabot savu veselību, izturību, gan izmantojot dažādas aplikācijas, aproces, sensorus.. Tas viss ir visai atrauts no jebkādām ārsta konsultācijām, valsts veselības aprūpes programmām u.c. Padomājiet - cilvēks, lai sevi uzturētu veselu izvēlas sportu, tehnoloģiskus rīkus un aplikācijas, kas ir tehnoloģiju uzņēmumu un paša indivīda nopelns, nevis valsts nodrošināta iniciatīva.
Tā ir liela atbildība!
Lielu atbildību šeit ir jāuzņemas šo tehnoloģiju ražotājiem un šeit mēs redzam lielu plaisu gan atbildībā, produkta kvalitātē, uzkrāto datu aizsardzībā.. jo īpaši, ja izceļam salīdzinoši augstas kvalitātes un dārgus Eiropā izstrādātus risinājumus, salīdzinot ar zemas kvalitātes lētiem Āzijā izstrādātiem produktiem.
Lielu atbildību šeit ir jāuzņemas šo tehnoloģiju ražotājiem un šeit mēs redzam lielu plaisu gan atbildībā, produkta kvalitātē, uzkrāto datu aizsardzībā.. jo īpaši, ja izceļam salīdzinoši augstas kvalitātes un dārgus Eiropā izstrādātus risinājumus, salīdzinot ar zemas kvalitātes lētiem Āzijā izstrādātiem produktiem.
Piemēri
Varam nosaukt dažādus piemērus - masāžas instrumentus, viedās zobu birstes, sirds ritma monitorus, gaisa mitrinātājus. Ikviens no šiem produktiem, ja nav radīts sadarbībā ar mediķiem un zinātniekiem, var nodarīt lielāku kaitējumu veselībai, nekā to nelietojot. Un tieši otrādi - izstrādāts pareizi un balstīts uz pētījumiem, tas būs ievērojams palīgs veselīgā ikdienā.
Varam nosaukt dažādus piemērus - masāžas instrumentus, viedās zobu birstes, sirds ritma monitorus, gaisa mitrinātājus. Ikviens no šiem produktiem, ja nav radīts sadarbībā ar mediķiem un zinātniekiem, var nodarīt lielāku kaitējumu veselībai, nekā to nelietojot. Un tieši otrādi - izstrādāts pareizi un balstīts uz pētījumiem, tas būs ievērojams palīgs veselīgā ikdienā.
Patērētājs pats nevar pārliecināties par to vai iekārta nenodara kaitējumu veselībai
Patērētājs pats, protams, nevar nekādā veidā pārliecināties par ierīces atbilstību. Tāpēc mūs jau daudzus gadus radina ar "asociācija iesaka" veida uzlīmēm uz produkta iepakojuma.
Liela nozīme ir zīmolam, kam mēs ticam un kas ir n-tos gadus pārliecinājis pircēju par kvalitāti un rūpīgu, atbildīgu pieeju!
IFA konferencē Philips pārstāvis, stāstot par sasniegumiem personiskajā medicīnas un higiēnas aprūpē uzsvēra izpētes un iegūto rezultātu pēctecības nozīmi produktu atjauninājumos un uzlabojumos, kas nodrošina ne tikai to, ka produkts ir pārdomāts un dara labāk ar katru nākamo versiju, bet tas veicina arī lietotāju uzticību un lojalitāti zīmolam. Philips nozīmē kvalitāti un tas nav tikai sauklis TV reklāmā.
Patērētājs pats, protams, nevar nekādā veidā pārliecināties par ierīces atbilstību. Tāpēc mūs jau daudzus gadus radina ar "asociācija iesaka" veida uzlīmēm uz produkta iepakojuma.
Liela nozīme ir zīmolam, kam mēs ticam un kas ir n-tos gadus pārliecinājis pircēju par kvalitāti un rūpīgu, atbildīgu pieeju!
IFA konferencē Philips pārstāvis, stāstot par sasniegumiem personiskajā medicīnas un higiēnas aprūpē uzsvēra izpētes un iegūto rezultātu pēctecības nozīmi produktu atjauninājumos un uzlabojumos, kas nodrošina ne tikai to, ka produkts ir pārdomāts un dara labāk ar katru nākamo versiju, bet tas veicina arī lietotāju uzticību un lojalitāti zīmolam. Philips nozīmē kvalitāti un tas nav tikai sauklis TV reklāmā.