Jaunais pilsētas krosovers Volkswagen T-Cross tagad pieejams Latvijā
2019. gada 29. aprīlī krāšņā pasākumā Volkswagen Rīgā prezentēja jauno, kompakto krosoveru T-Cross. Latvijā tā sākuma cena ir 15 990 eiro, padarot T-Cross par pieejamāko krosoveru Volkswagen saimē. T-Cross apvieno konkurētspējīgu cenu un stilu ar izslavēto Volkswagen praktiskumu un elastību. Ar T-Cross palaišanu tirgū tagad ir pieejami pieci Volkswagen apvidus automašīnu modeļi un 2019. gadā zīmols plāno dubultot pārdošanas apjomus šajā segmentā.
Jaunā T-Cross sauklis ir "Es esmu kas vairāk" ("I am more"), kas norāda uz šī modeļa četrām īpašībām – "Es esmu praktisks", "Es esmu drošs", "Es esmu stilīgs" un "Es esmu intuitīvs". Par godu "Es esmu kas vairāk" sauklim Volkswagen sadarbībā ar slaveno Latvijas mākslinieci Kristīni Luīzi Avotiņu radījuši īpašu mākslas darbu ar nosaukumu “Domu lidojums”, kas rotās Baltijā pirmās T-Cross automašīnas.
"Kārtējo reizi mēs esam pierādījuši sevi un pārkāpuši pāri savām robežām, radot kompaktu apvidus automašīnu, kas ideāli papildina mūsu modeļu klāstu. Mēs esam priecīgi Baltijas klientiem prezentēt funkcionālo T-Cross. Šis pasākums iemieso patieso T-Cross būtību – drošību, elastību, pilsētvidi un krāšņumu. Mums T-Cross ir kas vairāk nekā vēl viens automobilis – tas papildina Volkswagen SUV klāstu un sniegs mums iespēju piesaistīt pilnībā jaunas klientu grupas. Ar šo tik ilgi gaidīto papildinājumu mūsu produktu piedāvājums ir pietiekami spēcīgs, lai Baltijā 2019. gadā dubultotu mūsu apvidus automašīnu tirdzniecības apjomu," norāda Volkswagen zīmola vadītājs Justs Nekrošus.
T-Cross ir pilsētas apvidus automašīnas modelis par konkurētspējīgu cenu, nodrošinot daudzpusīgu standarta aprīkojumu un īpašu funkcionālu vietas pielietojumu. T-Cross ir vēl vairāk piemērots pilsētai nekā T-Roc, kā arī krietni kompaktāks par Tiguan.
Jaunais T-Cross ir kompakts, taču nebūt ne mazs. Ja vēlaties vairāk vietas pasažieru kājām un bagāžai, tas viss ir iespējams, pateicoties bīdāmam aizmugurējam sēdeklim, ko iespējams pārvietot par 14 centimetriem. Tas ļauj kompaktā krosovera bagāžas nodalījuma tilpumu palielināt no 385 līdz 455 litriem, bet, ja aizmugurējā sēdekļa atzveltne tiek pilnībā nolocīta – pat līdz 1281 litram.
T-Cross jau standartā piedāvā bagātu aprīkojumu, tai skaitā pašas modernākās vadītāja palīgsistēmas, kas iepriekš tika piedāvātas vien augstāku klašu automobiļiem. Kopīgi ar automašīnas pirmšķirīgajām avārijas noturības īpašībām un priekšzīmīgo pasažieru aizsardzību šīs palīgsistēmas palielina drošību, samazina sadursmju risku un uzlabo braukšanas komfortu. Standarta aprīkojumā iekļauta sadursmes novēršanas brīdinājuma sistēma Front Assist ar gājēju uzraudzību un avārijas bremzēšanu pilsētā, kā arī braukšanas joslu uzturēšanas sistēma Lane Assist, automātiskā pretatpakaļripošanas sistēma Hill Start Assist, aktīvā pasažieru drošības sistēma. Tāpat pircējiem papildus iespējams izvēlēties arī vadītāja noguruma detektoru, automātisko adaptīvo kruīza kontroli un stāvvietā novietošanas asistentu Park Assist, kā arī Blind Spot joslas maiņas asistentu, kas atpazīst aklās zonas.
Jaunākais Volkswagen apvidus auto ticis arī pie digitālām inovācijām – bezvada tālruņa lādēšanu un četriem USB portiem (divi atrodas priekšā un divi aizmugurē). Kā izvēles iespēja pieejama Keyless Access atslēgšanas/aizslēgšanas un iedarbināšanas sistēma, kā arī digitālais panelis ar astoņu collu informācijas un izklaides skārienjutīgo ekrānu un jaunākās paaudzes Active Info Display mērinstrumentu paneli. Izvēles Beats skaņas sistēma nodrošina 300W astoņu kanālu pastiprinātāju un atsevišķu zemfrekvences skaļruni bagāžas nodalījumā.
T-Cross tiek piedāvāts ar diviem 1,0 TSI trīs cilindru benzīna dzinējiem ar benzīna daļiņu filtru, kas rada 70 kW / 95 ZS vai 85 kW / 115 ZS un 1,6 TDI četru cilindru dzinējs ar 70 kW / 95 ZS. Piedāvājumu noslēdz augstākās klases modelis ar 1,5 TSI četru cilindru dzinēju ar 110 kW / 150 ZS jaudu, kas tirgū nonāks līdz gada beigām. Visi dzinēji atbilst jaunākajam Euro 6d-TEMP izmešu standartam.
T-Cross, gluži kā tā māsas modelis Polo, tiek ražots, izmantojot MQB modulāro platformu Volkswagen Spānijas rūpnīcā Navarrā.