CrossChem 2020. gadā strādājis ar 15,5 miljonu eiro apgrozījumu
SIA “CrossChem”, vienīgais Vācijas auto industrijas asociācijas (VDA) sertificētais dīzeļdzinēju izplūdes sistēmas attīrīšanas šķidruma AdBlue® ražotājs Baltijā, pagājušajā finanšu gadā strādājis ar 15,5 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 26% vairāk nekā gadu iepriekš. Savukārt uzņēmuma bruto peļņa pagājušajā gadā bijusi 1,9 miljoni eiro.
2020. finanšu gada laikā uzņēmums “CrossChem” atvēra jaunas pārstāvniecības Polijā un Dienvidāfrikā, kuras papildināja jau esošās pārstāvniecības Austrālijā, Japānā, Honkongā, Krievijā, Ukrainā, Itālijā, Slovēnijā, Melnkalnē, Ziemeļmaķedonijā, Zviedrijā, Somijā, Lietuvā un Igaunijā. Vēl pagājušais gads bija nozīmīgs ar “CrossChem“ Austrumeiropā lielākās AdBlue® rūpnīcas atvēršanu Krievijā un saražoto miljardo AdBlue® litru.
AdBlue® ir dīzeļdzinēju izplūdes sistēmas attīrīšanas šķidrums, kas būtiski samazina automašīnu izplūdes gāzu kaitīgo izmešu nokļūšanu vidē, neitralizējot apmēram 98% no dīzeļdzinēja radītajiem slāpekļa oksīdiem (NOx) nekaitīgā slāpeklī un ūdens tvaikos. Eiropas un pasaules mērogā diskusijas par vides piesārņojuma samazināšanu, ko rada emisijas no mehāniskiem transportlīdzekļiem, rezultējās ar EURO 4, EURO 5 un tālāko standartu ieviešanu, uzsākot mērķtiecīgu rīcību kaitīgo izmešu samazināšanā. Viens no risinājumiem bija dīzeļdzinēja transportlīdzekļu aprīkošana ar selektīvo katalītisko reducēšanas sistēmu (SCR), kas paredz AdBlue® izmantošanu.
“AdBlue®, apvienojumā ar dīzeļdegvielu, ir paveicis pirms tam neiespējamo – attīrījis dīzeļdegvielas radītos izmešus, samazinot degvielas patēriņu un ļaujot saglabāt esošo degvielas piegādes infrastruktūru. Ar AdBlue® palīdzību auto ražotāji spēj izpildīt augstos ekoloģiskos standartus un sekot Eiropas zaļajam kursam,” stāsta SIA “CrossChem” direktors Ričards Andersons. “Atskatoties uz paveikto uzņēmuma 14 pastāvēšanas gados, var apgalvot, ka Latvijai ir savs Eiropas zaļā kursa flagmanis, kas pasaules arēnā, par spīti pašlaik ievērojami mazākam izmēram, ir līdzvērtīgs ar tādiem pasaules mēroga auto ķīmijas koncerniem kā BASF un YARA,” turpina R. Andersons.
Sagatavots izmantojot CrossChem preses materiālus