Cik populāra būs bilde?
Ik brīdi internetā tiek ielādēts milzīgs daudzums bilžu. Tomēr pavisam maz ir tādu attēlu, kuri izpelnās kaut cik ievērojamu publikas uzmanību. Bet kā šo popularitāti paredzēt? Protams, ir vispārīgi principi, kas strādā. Piemēram, attēls ar bikini būs vidēji populārāks par attēlu ar autobusu, bet attēls ar kādu smieklīgu situāciju, par tādu, kas ir šķietami ikdienišķs.
Lai noskaidrotu to, vai ir iespējams novērtēt attēla popularitāti, MIT, eBay Research Labs un DigitalGlobe speciālisti veica pētījumu. Tika analizēti apmēram 2.3 miljoni Flickr attēlu. Pētījumā noskaidrojās, ka nozīme ir gan tam, cik un kādi attēla īpašniekam ir sekotāji sociālajos tīkos, un kādas ir tā virtuālās saites, gan arī tas, kādas ir attēla krāsas, detaļas un redzamie objekti. Tika izveidots tiešsaistes pakalpojums, kas bez maksas ļauj ikvienam noskaidrot sava attēla iespējamo popularitāti. Pamēģiniet!
Lai noskaidrotu to, vai ir iespējams novērtēt attēla popularitāti, MIT, eBay Research Labs un DigitalGlobe speciālisti veica pētījumu. Tika analizēti apmēram 2.3 miljoni Flickr attēlu. Pētījumā noskaidrojās, ka nozīme ir gan tam, cik un kādi attēla īpašniekam ir sekotāji sociālajos tīkos, un kādas ir tā virtuālās saites, gan arī tas, kādas ir attēla krāsas, detaļas un redzamie objekti. Tika izveidots tiešsaistes pakalpojums, kas bez maksas ļauj ikvienam noskaidrot sava attēla iespējamo popularitāti. Pamēģiniet!
MIT, eBay Research Labs un DigitalGlobe speciālistu veiktais pētījumus
Ja PDF datne nav redzama, lejupielādējiet to šeit
Ja PDF datne nav redzama, lejupielādējiet to šeit