Audi piedāvā smilškastē izveidotu trasi izbraukt virtuālajā realitātē
19. maijā, Audi prezentēja inovatīvu tehnoloģiju Sandbox 2.0, kas ļauj pašu izveidotu trasi pārcelt virtuālajā realitātē un izbraukt to ar jaunajiem Audi modeļiem. Sākotnēji projekts “Enter Sandbox”realizēts Norvēģijā, kur guvis popularitāti ne vien pašmāju, bet arī pasaules medijos.
"Enter Sandbox" atsauc atmiņā spilgtas bērnības emocijas, apvienojot to ar baudu, ko gūstam, braucot ar jaudīgu automobili. Lai uzsāktu virtuālo braucienu, īpaši izgatavotā smilšu kastē ir “jāuzbūvē” trase, dodot vaļu fantāzijai – līkumi, tramplīni, īpaši objekti vai būves – tas viss ir iespējams. Izveidoto trasi līdz mazākajai niansei virtuālā realitātē pārvērš skeneris ar 200 000 saskares punktiem. Tos fiksē īpaša 3D infrasarkanā kamera, kas arī atveido virtuālo trases modeli.
“Audi attīstības stratēģija līdz 2025. gadam izvirza skaidrus mērķus zīmolam. Gan globālie, gan arī lokālie projekti veicina zīmola attīstību digitalizāciju, urbanizāciju un ilgtspēju, ko spilgti demonstrē šodien Latvijā prezentētais Norvēģijas kolēģu projekts “Enter Sandbox”. Tas demonstrē, cik svarīgi ir iet soli tālāk, ļaujot Audi klientiem ne vien baudīt arvien mūsdienīgākas nākotnes tehnoloģijas braucot, bet arī izmantojot tehnoloģiju potenciālu citos virzienos,” stāsta Audi zīmola vadītāja Latvijā un Lietuvā Ilze Grase-Ķibilde.
Lai radītu realitātei maksimāli pietuvinātu sajūtu, “Enter Sandbox” komplektā ietilpst Audi Q5 stūre, pie kuras sēžot automobilis tiek pārvaldīts virtuālajā realitātē. Braukšanas pieredzi paspilgtina Audi Q5 skaņa, kas tika ierakstītas, darbinot reālus dzinējus. Pateicoties VR brillēm, braucējam ir iespēja gan detalizēti izpētīt Audi Q5 salona dizainu, gan arī izbaudīt quattro dabu, sajūtot auto jaudu un braukšanas priekšrocības.“Sandbox 2.0 ir izcils sasniegums, kurā caurvijas revolucionāras tehnoloģijas, spilgtas bērnības atmiņas un kaisle pret jaudīgiem auto. Tas ir ne vien izklaides elements, bet pilnībā jauns veids, kādā piedāvāt klientiem testēt Audi modeļus. Šis ir liels solis tehnoloģiju attīstības virzienā, pie kā turpināsim strādāt arī turpmāk, arvien paplašinot iespēju robežas,” stāsta Audi Norvēģijas Mārketinga vadītājs Tomijs Jesens (Tommy Jesen).
Sandbox 2.0 Audi Norvēģijā prezentēja šī gada februārī. Tehnoloģijas izstrādē piedalījās Norvēģijas radošā aģentūra Pol un globālais digitālās ražošanas nams MediaMonks. Tās izveidē tika izmantota speciāla viegli pārvietojama sistēma, kas ļauj ar šo jauninājumu iepazīties ne vien Norvēģijas, bet arī citu Eiropas un pasaules valstu auto faniem.