Tehnoloģiju izstādē CES2019 Sony atklāj jaunos produktus
Otrdien, 8. janvārī, Lasvegasā, ASV, Sony Corporation atklāja savus jaunos produktus pasaulē lielākajā tehnoloģiju izstādē CES2019.
Sony Corporation prezidents Keničiro Jošida, uzstājoties Sony preses konferencē, atgādināja, ka “Sony ir radošās izklaides uzņēmums. Sony profesionālās klases tehnoloģijas atbalsta satura radītājus visās izklaides nozarēs, lai palīdzētu radīt pārsteidzošu saturu. Mums ir mūsu Sony ierīces un tehnoloģijas, kas palīdz radīt un izplatīt šo izklaides saturu tā, lai cilvēki varētu to izbaudīt kad un kā vien viņi vēlas. Mūsu plašpatēriņa produkti savieno satura radītājus un lietotājus, ļaujot cilvēkiem izbaudīt šo saturu iespējami augstākajā kvalitātē”.
Viņš sacīja arī to, ka Sony veidos“ interešu kopienas”, kuru vienojošais faktors būs kopīgas intereses un aizraušanās ar konkrētu izklaides saturu vai produktiem, piemēram,“ PlayStation”; digitālā bezspoguļa kamera “α™” vai citi produkti. Viņš beidza savu runu, uzsvērdams, ka „Sony ar savām tehnoloģijām ir šeit, lai piedāvātu saviem atbalstītājiem vislabāko izklaides pieredzi, kā arī lai piepildītu pasauli ar emocijām”.
Pēc tam uz skatuves kāpa Toms Rotmens (Motion Pictures Group, Sony Pictures Entertainment vadītājs) un Kristīne Belsone (Sony Pictures Animation, SPE, vadītāja). Viņi runāja par to, ka Sony vīzijas realizēšanā papildus izcilām tehnoloģijām ir nepieciešams spēcīgs izklaides saturs un ilgstošs IP. Tālāk viņi pastāstīja, kā Sony tehnoloģijas un produkti palīdz pārveidot radītāju ieceri realitātē. Pēc tam viņi iepazīstināja ar tādām Sony jaunākajām audio tehnoloģijām un profesionālajām kinematogrāfiskajām kamerām kā, piemēram, Sont CineAlta kameru VENICE un A9 pilnakadra bezspoguļu kameru, kas tiek izmantoti TV seriālu un filmu veidošanā. Tika izrādīti arī jaunumi Sony televizoru klāstā, iekļaujot BRAVIA MASTER sēriju, kas atbilstoši mākslinieku radošajam nodomam nogādā saturu lietotājiem.
Turklāt Robs Stringers (Sony Music Entertainment vadītājs) uz skatuves norādīja uz “Lost in Music” zīmola kampaņu kā piemēru tam kā apvienot mūziku ar Sony jaunākajām tehnoloģijām. Pēc tam viņš atklāja, ka Sony parūpēsies par mūzikas fanu pieredzi ar 360 Reality Audio tehnoloģiju.