Riga Comm 2016 pirmās dienas apskats
Šodien Ķīpsalā (20. oktobrī) norisinājās Biznesa tehnoloģiju un inovāciju izstāde „RIGA COMM 2016” un paralēli jau trešo gadu „RIGA COMM” Biznesa inovāciju konference. Abi pasākumi pulcēja lielu interesentu skaitu.
Izstāde piedāvāja biznesa un digitālos risinājumus dažādu nozaru uzņēmumiem un organizācijām. Papildinājums izstādē bija Gadžetu zona, kurā jebkurš apmeklētājs varēja apskatīt un iemēģināt kādu interesantu gadžetu no pasaules vai vietējiem izgudrotājiem. Izstāžu dalībnieki bija parūpējušies par to, lai viņu stendi piesaistītu apmeklētāju uzmanību. Teju katrs bija sarūpējis, ko īpašu. Ejot cauri manīju gan Latvijā radīto autonomo automobili, gan robotu- bārmeni kurš prata saliet veselīgus dzērienus apmeklētājiem. Izstāde norisināsies arī rīt (21. oktobrī), kurai paralēli būs IoT jeb lietu interneta konference.
Riga Comm gaidītākais mirklis ir biznesa inovāciju konference, kura sevī vieno vairāk kā 200 interesentu un izcilus runātājus. Konferencē saturiski bija trīs sesijas – Inovatīvi biznesa modeļi (Innovative Business Models), Patērētāju pieredze (Customer experience) un inovācijas darba vietā (Workplace Innovation). Un, protams, tradicionāli konference noslēdzās ar galveno runātāju, šoreiz tas bija Anders Indset's , kurš iedvesmoja un sniedza vīziju rītdienai.
Izstāde piedāvāja biznesa un digitālos risinājumus dažādu nozaru uzņēmumiem un organizācijām. Papildinājums izstādē bija Gadžetu zona, kurā jebkurš apmeklētājs varēja apskatīt un iemēģināt kādu interesantu gadžetu no pasaules vai vietējiem izgudrotājiem. Izstāžu dalībnieki bija parūpējušies par to, lai viņu stendi piesaistītu apmeklētāju uzmanību. Teju katrs bija sarūpējis, ko īpašu. Ejot cauri manīju gan Latvijā radīto autonomo automobili, gan robotu- bārmeni kurš prata saliet veselīgus dzērienus apmeklētājiem. Izstāde norisināsies arī rīt (21. oktobrī), kurai paralēli būs IoT jeb lietu interneta konference.
Riga Comm gaidītākais mirklis ir biznesa inovāciju konference, kura sevī vieno vairāk kā 200 interesentu un izcilus runātājus. Konferencē saturiski bija trīs sesijas – Inovatīvi biznesa modeļi (Innovative Business Models), Patērētāju pieredze (Customer experience) un inovācijas darba vietā (Workplace Innovation). Un, protams, tradicionāli konference noslēdzās ar galveno runātāju, šoreiz tas bija Anders Indset's , kurš iedvesmoja un sniedza vīziju rītdienai.